.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری یک طرح جنجالی / امضا کنندگان چه می گویند ؟
براساس تکلیف نمایندگی اين استفساریه را امضاء کردم
ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن و رامسر گفت : متاسفانه تعدادی از نمایندگان و رسانه ها در این چند روز هجمه شدیدی را نسبت به نمایندگان امضاء کننده این استفساریه وارد کردند که باعث تاسف است که ما هنوز تفاوت استفساریه و قانونی را که از قبل مصوب شده بوده است را نمی دانیم.
براساس تکلیف نمایندگی اين استفساریه را امضاء کردم

ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن و رامسردر مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح استفساریه حقوق مقامات سیاسی ، به عنوان یکی از نمایندگان شمالی امضا کننده این طرح در مصاحبه ای با به شمال نیوز گفت: من به عنوان یک نماینده و براساس تکلیف نمایندگی یک استفساریه را امضاء کردم نه یک طرح جدیدی را که منجر به تصویب قانون جدیدی شود.

این نماینده در ابتدای مصاحبه با خبرنگار شمال نیوز استفساریه را اینگونه تعریف کرد و گفت:استفساریه یعنی رفع ابهام نه تصویب قانون جدید، یعنی در بندی از قانون ابهامی وجود داشته است که برای اجراء کنندگان مشکلاتی را بوجود می آورد که با استفساریه ای که از مجلس شده است مجلس نسبت به رفع ابهام اقدام کرده است.

عضوء کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه تعدادی از نمایندگان و رسانه ها در این چند روز هجمه شدیدی را نسبت به نمایندگان امضاء کننده این استفساریه وارد کردند که باعث تاسف است که ما هنوز تفاوت استفساریه و قانونی را که از قبل مصوب شده بوده است را نمی دانیم.

این نماینده شمالی با انتقاد از عملکرد رسانه ها دراین چند روز گفت: متاسفانه برخی رسانه ها یا دانش ندارند و یا مغرض هستند که اگر دانش ندارند باید برای انها تاسف خورد که چرا با عدم اشراف علمی نسبت به واقعیت موضوعی مطالعه نمی کنند و بعد اظهار نظر می کنند.

وی تاکید کرد: اگر بنده نماینده مردم و به عنوان وکیل ملت چنین استفساریه های را امضاء نکنم باید به من ایراد گرفت نه اینکه برای امضاء چنین طرحی که رفع ابهام از قانون است به امضا کنندگان ایراد گرفته شود.

نیکنام اظهار داشت:من هیچ گونه منفعتی با امضاء این استفساریه نصیبم نمی شد که بخواهم آنرا به دست اورم و هدف فقط رفع ابهام از قانون و نحوه صحیح قانون بوده است تا مشکلات افرادی در این جامعه حل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1390
نثشما به فکر مردم باسیذ
علی شیخ ویسی 3 آذر 1390
خدارو شکر که کنسا شد وگرنه بعضی ها چه می کردند تا پایان عمر !!!!! اسمی شان یادمانباشد !!!
نا شناس 3 آذر 1390
باز هم دکتر محسنی نماینده محبوب مردم شریف نوشهر و چالوس با بزرگواری و متانت طبع و درک صحیح نشان داد که همواره در مواقع حساس تصمیمات درست اتخاذ میکند و منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح میدهد.
مردم فهیم نوشهر و چالوس در انتخاب خود اشتباه نمیکنند.
نا شناس 3 آذر 1390
آها درسته ابهام داشته! عزیز باسواد ما بی سواد ما نا آگاه متن استفساریه چی بود؟ شما دقیقا ابهام رو بر طرف کردی اگه راستشو می گفتی با اون تبصره 3 مخالفت می کردی نه اینکه یک استفساریه رو امضا کنی که ابهام اون بند رفع بشه یعنی به به !!! آقایان انقدر با الفاظ بازی نکنید
محمداز تنکابن 4 آذر 1390
درود بر دکتر محسنی مردمی که بامردم است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.